Jei nesate tikri, ar jūsų personalo valdymas efektyvus, atliekame auditą ir pateikiame rekomendacijas, pagal kliento poreikį įgyvendiname pokyčius.
Kai norisi stabdyti „inerciją“ personalo valdyme, o tikslingu valdymu kurti pridėtinę vertę, būname komandos nariu, kuriančiu personalo strategiją bei atliekančiu visas personalo valdymo funkcijas, pasidaliname žiniomis ir patirtimis, kartu vykdome projektus, stipriname personalo darbuotojo ir kitų padalinių vadovų personalo valdymo gebėjimus.
Kai sprendžiate konkrečias personalo valdymo situacijas ir organizacijoje trūksta kompetencijų, pagal Jūsų poreikius nuo analizės, poreikio įvertinimo (kai pateikiamos rekomendacijos, o jų įgyvendinimas lieka kliento atsakomybėje) iki konkrečių projektų įgyvendinimo (kuomet atliekamas ir proceso diegimas) sukuriame/tobuliname šiuos personalo procesus:
– atrankos ir adaptacijos;
– mokymo ir ugdymo;
– veiklos valdymo;
– atlygio ir papildomų naudų valdymo;
– talentų valdymo ir pamainumo planavimo.
stiprinant Jūsų komandos vadovų ir specialistų kompetencijas „SHOT“ sesijose ( 2 – 3 val. trukmės):
– darbuotojų atrankos ypatumai;
– naujo darbuotojo sėkminga adaptacija;
– konstruktyvus pokalbis apie darbuotojo veiklą;
– kaip pagirti ir išsakyti kritiką, siekiant geriausių rezultatų?;
– situacinio vadovavimo vertė.
Kuomet norite realia patirtimi paremtos nuomonės „iš šalies“, reguliariai ar tikslingai susitinkame su personalo specialistais, padalinių vadovais analizuoti kylančių problemų ir ieškoti tinkamiausių pokyčių.
Pasiūlome galimas ir koordinuojame visuomenei vertingos veiklos, bendru su klientu sutarimu, įgyvendinimą, siekiant didinti darbuotojų įsitraukimą.
Įsitikinkite, kad jūsų naudojami personalo administravimo dokumentai (darbo sutartis, pareigybės nuostatai, darbo tvarkos taisyklės ir kitos vidinės tvarkos) atitinka LR Darbo kodekso (įsigaliojusio 2017-07-01) nuostatas. Pagal poreikį parengsime šio kodekso reikalaujamus dokumentus.
Jei įgriso nesusipratimai ir „susivėlę“ administravimo procesai, po analizės eliminuojame bevertes proceso dalis, perteklinius dokumentus bei vadovų ir darbuotojų veiksmus. Pagal kliento poreikį iešškome galimybės administravimo procesus perkelti į elektroninę aplinką.
Kai neturite galimybės įdarbinti personalo specialisto ar esamas darbuotojas jau nespėja administruoti dokumentų, siūlome nuolatinio dokumentų pilną ar dalinę (pagal konkretų susitarimą) administravimo paslaugą, apimančią:
– darbo sutarties sudarymo/sąlygų keitimo/nutraukimo dokumentų parengimą;
– kitų įdarbinimo procese privalomų dokumentų parengimą;
– pareiginių nuostatų parengimą;
– personalo, atostogų įsakymų rengimą, atostogų likučių administravimą;
– sutvarkysime administravimo procesus.
Kai trūksta žinių ar patirties kaip įgyvendinti reikiamus pokyčius laikantis darbo kodekso nuostatų, reguliariai ar tiksliniai jus konsultuojame.
Siekiate efektyvinti procesus, gryninti pareigybių funkcijas, atliekame tyrimą ir vadovaujantis rezultatais pateikiame rekomendacijas veiklos efektyvinimui bei jas įgyvendiname.
Kad tipiniai pareiginiai nuostatai netaptų dokumentu „dėl paukščiuko“, sukuriame jūsų įmonės pareigybėms konkrečius nuostatus, aiškiai darbuotojams apibrėžiančius jų pareigas, įgaliojimus, atsakomybes bei teises.